Innan examens slut vill vi blicka tillbaka till våra tre år på GDK och de minnen som skapats längs vägen. Från den första dagen under Nolle-P när allt kändes nytt och osäkert, till att hitta människor som gått från främlingar till vänner för livet.
Det är med dessa vänner vi har skrattat tills det gjort ont och kämpat oss igenom stressiga perioder. Tillsammans har vi vuxit både som individer och som grupp. I just de små ögonblicken, mellan föreläsningar, sena kvällar och skratt, skapas de starkaste minnena, minnen som kommer att följa med oss långt efter livet på GDK.